Konto klienta

By dokonać zakupów w naszym e-sklepie, nie musisz zakładać konta. Rejestracja jednak jest wygodnym rozwiązaniem dla osób, które chcą częściej składać zamówienia – dzięki niej nie trzeba każdorazowo podawać wszystkich danych i możliwe jest przeglądanie historii zamówień.

Płatności

Za składane zamówienia przyjmujemy płatności:

  • gotówką – przy odbiorze osobistym i za pobraniem,
  • kartą – za pośrednictwem serwisu PayU,
  • przelewem internetowym – za pośrednictwem serwisu PayU,
  • przelewem – prosimy o wpłatę z numerem zamówienia na rachunek nr 92 1050 1142 1000 0092 4143 5222 – w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia z tą formą płatności.

Za zakupione towary wystawiamy faktury VAT i paragony.

Realizacja zamówień i przesyłka

Termin realizacji zamówień podajmy każdorazowo, najczęściej wynosi 2–3 dni robocze i zależy również od wybranej formy dostawy.
Zakupione produkty wysyłamy:

Masz również możliwość osobistego odbioru, w tym celu jednak prosimy o kontakt ze sklepem.

Zakupy od kwoty 500 zł wysyłamy bezpłatnie!

Reklamacja i prawo zwrotu

Jeśli zakupów dokonuje konsument w rozumieniu prawa, przysługuje mu 14-dniowe prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży na odległość bez podania przyczyny. Tym celu wystarczy przesłanie na adres mailowy sklepu oświadczenie, a następnie odesłanie zakupionego towaru.

Reklamacja przysługuje wszystkim klientom. Reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacyjnym prosimy odesłać na ww. adres.